måndag 25 oktober 2010

Hemma idag! Sjuk!
Tittar på tv4 play på programmet som sändes i lördags. "så mycke bättre"
Härligt gäng!
Blev glad när jag såg det.
Så det kan jag rekomendera!
Vad händer annars då??
Längtar till Januari då jag ska starta mitt nya liv :)
Ska bli skoj att göra något helt annat.
Jämt när jag har bestämt mig för något vill jag att det ska hända direkt. Inte vänta 3 månader :)
Som när man har köpt ett hus eller lägenhet eller ska få bebis! Alltid sååå lång väntan!
Jag tror det kommer bli massa jobb!!
Det är mycket att sätta sig in i när man startar eget!! Det är hur mycket som helst.
Ser framemot konserterna!!
Stämningen som är bakom scen och under konserternas gång är magiska på något sätt.. samma känsla som när man spelar teater. Svårt att förklara. Alla är på G! Ofta härliga människor !!Alla är spända och taggade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar