fredag 1 oktober 2010


SÅ här ser jag ut idag :) galen!
Idag gjorde jag det.

Efter mycket grubbleri och prat så har jag nu bestämt mig för att ta tjänstledigt i ett halvår för att se om att det är möjligt att starta ett företag!!

Galet!

spännande!
Hade jag inte testat sååå hade jag nog funderat hela tiden om jag borde ha gjort det.
Det är ju helt fantastiskt att man får ta ett halvår tjänstledigt för att testa.
Så nu har jag följt mitt hjärta och kastar mig ut!!
Jonas kommer så klart vara med på resan!! Och mamma och pappa finns som stöd och sammarbetspartner. De har såå mycke kunskap som jag ska suga åt mig!
Kanske ni undrar vad lilla jag ska göra om dagarna!
DEt blir MUSIK MUSIK MUSIK!!
Ordna konsert med tribute band!!
Min far och mor har ju redan jobbat med det i ca 5 år . Så nu testar vi också!
Retro Event...är ett förslag på namn.
Någon som har något annat förslag??
Tackar för all uppmuntran !!!

1 kommentar:

  1. Men Guuuud, så spännande! Vad kul, Stina! Du gör helt rätt! Klart du ska satsa! Jag håller alla tummar!

    STOR KRAM!!!!

    ps. Kul att du bloggar igen!.ds

    SvaraRadera