tisdag 21 december 2010

Vem skrattar

AAAHhh ibland känner man sig inte så smart!
Den här bjuder jag på!
Igår fundera jag på vad det menades med
Den som skrattar först skrattar bäst.
HMmm kändes inte rätt.
JAg har funderat på det här i flera år om jag ska vara helt ärlig!

Igår tog jag stora steget och Googlade!
AAAAAAAAAAAA
Det ska vara
"Den som skrattar sist skrattar bäst"
"Den som skrattar bäst skrattar sist"
HAHA jag fick googlade igen nu när jag skulle skriva det här inlägget!
LOVE ME :)
Men nu fattar jag !!
Hur ska jag kunna driva ett företag! :)

2 kommentarer:

  1. Det kommer gå galant! För du vet väl att friskt vågat, hälften vunnet:)

    Kram C

    SvaraRadera
  2. haha ja du Stina! Jag tror den som skrattar nästan jämt skrattar bäst;=))
    Hoppas ni haft en fin jul! Kram=)

    SvaraRadera