fredag 10 december 2010

Fotograf: Wille


Hallå där

Nu är det ett tag sedan jag skrev..... Haft full rulle.
Först var det konserter som jag var nervös och stressad inför. Men det gick bra!
Så skönt att ha det gjort! De första konserterna!

Sedan åkte vi till Gran Canaria! En härlig vecka!
Med god mat och trevliga stunder.
Vi bara njöt hela veckan.
Njutningen syndes på vågen! 2-3 kg upp :)
Men det var ett fantastisk buffé varje dag!

Champagne och Jordgubbar till frukost!! Det är härligt det!

Hotellet var helt otrologt! fem stjärnigt!

Vi funderar om vi ska hyra någon lägenhet på GC nästa år och vara där i någon månad under vintern.

Det är planen eller drömmen!

Att hyra lägenhet på GC i 3 månader kostar lika mycket som en vecka på det hotellet som vi bodde på :)
Kanske champagnen!
Galet!!
Flygstol kostar ca 1000!!
Jag gillar snö men snön är kvar lite för länge för min smak här i Sverige.


Nu är jag hemma med en sjuk Gustav!
Vi busar och kramas.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar