onsdag 23 februari 2011

Fin kommentar som man lever läääänge på

En av mammas kompisar sa för nån vecka sedan:

Stina , du är en som bara blir finare och finare med åren!!

WOWOWOW!!! Sån är jag :) Haha!!
Men attans att jag inte var snyggare när jag var ute på krogen och försökte få napp!
Men men allt kan man inte få så jag får vara fin nu istället!
Jonas blir nog glad när jag 80 !

fatta va snygg jag kommer vara då!! Om det fortsätter denna snygghet att växa!!


När jag föddes var jag faktiskt riktigt ful!
Mamma säger att hon inte kunde säga att jag var söt.... men jag var charmig..
Så kanske det stämmer... jag bara blir bara snyggare och snyggare... sån är jag!!

Detta var bara en liten parantes!!
Jag har inga förväntningar över hur jag kommer se ut sen... bara så ni vet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar