söndag 6 februari 2011

hALLÅ
Nu är det söndag!
Det är ofta söndag!
Drömde häromkvällen att jag och mannen skiljde oss (stavas det så)
Jag hade träffat en ny.
Hans tjej hade inte riktigt flyttat ut än...hmmm
Han hade två barn..
Så jag satt och funderade om mina söner skulle bo
i samma rum..
eller om hans minsta skulle bo med min minsta i samma rum. och äldsta med äldsta......
Då började allt kännas jobbigt...
Försökte prata med min min exman (som är min man :) )...
Men han var dryg , Som han alltid är när vi gjort slut i drömmen :)
Berättade drömmen för mannen..
Han skrattade och sa:
Så där var det förut också när du drömde att vi skiljde oss..
När vardagsbekymrena kom så saknade jag Jonas :)
Så nu tror han att jag bara har honom för att vardagen funkar med honom :)
SUper jobbigt att vakna upp efter en sån dröm.
Men samtidigt skönt
Då har jag testat skilja mig och det var inget för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar