tisdag 16 november 2010

dator

Måste köpa en dator till företaget.

Tyvärr funkar inte min rosa dator :) älskar den men funkar inte till företaget... finns inge cd.. mm

ÄLskar ju verkligen bärbara.. friheten att gå runt och sitta på olika ställen att skriva.... men när man ska arbeta... kanske man ska ha en stationär...
Jag vet inte...
Kanske bra att man inte springer runt... när man ska jobba .. att man har sitt ställe... Här jobbar jag och inte tittar på facebook :)

Någon som har nå bra tips på dator som funkar bra!!??

Något annat som ett företag måste ha är ju en kaffemaskin!! ELLER HUR! Ett måste :) Vi har tittat på en sån med kapslar.. först var jag emot sån.. men så var jag hos en kompis och fick en latte.. Det är nog en av det godaste jag har druckit :) själva apparaten kostar dryga tusenlappen... men sen kostar kapslarna.. men om man köper en kaffemaskin för 4000 ....så är det ju några tusen man kan handla kapslar för.. innan man är uppe i en sån maskin..fattar ni?? :)
Och så får man super gott kaffe... kanske det bästa argumentet..

Just nu har vi inge gått kaffe :)
Nån som har tips på gott bryggkaffe... ett lent... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar