måndag 22 november 2010

Okej

Jag rekomenderar inte att jobba på dagarna och försöka starta eget på kvällarna och ha två små barn....
Det går inte riktigt ihop !

Det är fix hit och dit...
Maila artisterna.... journalister.... fixa med hotell... mata barnen.... tvätta....komma i tid på jobbet .. hämta barnen.... Så varför skriver jag blogg mitt i kaoset :) Ja ni ... det är rätt skönt att skriva av sig..

Ja ni förstår...lite kämpigt
Men det är tur att vi gör det här också.. så vi har kommit igång!!

Det är den här veckan som är tuffast!!

Så nu ska jag gå och lägga mig!! 20.30 :)
Så jag orkar med hela veckan!



sov gott

3 kommentarer:

  1. Du, vet du att det är super meckigt att kommentera hos dig? Jag kan liksom inte kommentera utan att vara inloggad på googlekonto?

    Du kanske ska kolla så att man kan kommentera anonymt (men förhoppningsvis skirva sitt namn!)

    Hoppas det går bar nu ikväll. Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Du imponerar mig Stina,men det har jag nog sagt förut!=)Kram!

    SvaraRadera
  3. Bästa Stina!!
    Kämpa på det planar nog ut till våren :)
    Sedan får vi ses och dricka kaffe och jag vill veta hur det går för arrangörsproffset! STOR KRAM Lina

    SvaraRadera