söndag 30 januari 2011

Ibland tittar Jonas på mig!
Vad är det, säger jag
Då säger han att jag har suttit och morrat?

Vaddå!?
Han säger att sitter och låter... MOrrar på nått sätt..
Det konstiga är att jag inte hör det här... JO en gång har jag hört det!
Då hade jag precis somnat... ni vet man liksom är i båda världarna...
DÅ HÖR JAG DET
jag vaknar till.
Tittar upp och där sitter Jonas och tittar på mig och ler :)
ÄR DET FLER SOM HÖRT DET HÄR MORRANDE??
GÖR JAG DET OFTA!???
Nu när jag sitter här framför datorn och jonas i fåtöljen brevid
så säger han helt plötsligt.
Man borde ju spela in dig!
Du sitter och skrattar och låter.. vad gör du?
Jag skriver på bloggen...
Och jag tycker att jag är såå rolig... så jag sitter och skrattar åt mig själv!
Hur töntigt är det!??
Gör ni det!?

Vita grejset som jag visade upp för någon vecka sen...jag ska snart berätta vad det är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar