torsdag 3 mars 2011

Bättre och bättre...

God dag på er!

Hoppas ni har det bra!?

Har börjat må bättre.. har varit lite nere... inte ledsen.. men kanske förvirrade.. lite mer än vanligt :) och väldigt trött.. och snurrig... Men som sagt nu går det bättre.

Försöker ordna så jag kan hänga med C ikväll! Skulle nog göra susen! Äta något gott... titta på nån film kanske... eller bara snacka!

I helgen blir det Sthlm ! träffa fina vänner och sen strosa och kanske nån loppis ! Kan tänka mig att Wille vill till Vasa ! Vi var där för ca 2 år sedan och sen har han tjatat att han vill tillbaka... vi har läst alla böcker om VASa! Ja till och med VASAGRISEN!

Sen på Söndag är det SPRingdags!! Kom igen nu!! :)



2 kommentarer:

  1. Hej hopp! Jag bloggar från min iphone med en app som heter Blogpress och det funkar bra=) På bilden var det macadamianötter, asgott =) Vad som händer just nu är ett litet missförstånd inom släkten som har tagit aningen för stora proportioner.. Ingen fara med mig men det drabbar min syster och mina kusiner och då blir jag arg! Men det löser sig säkert=) Härligt att du ska börja preppa inför sommaren! Själv ska jag iväg på Zumba nu, det är såå himla roligt! Mina knän tar stryk, men det är de värt!! =)) kramar!!

    SvaraRadera
  2. Jag ska också till Stockholm i helgen. Kanske vi ses igen? :D

    SvaraRadera