måndag 14 mars 2011

hej på er.

varit på turné i en vecka. Full rulle.
Ska iväg nästa vecka igen, Norge .. sen blir det Finland.
Sen är det semester
:)

Men den här bloggen vet jag inte vad jag ska göra med...

Känner mig mer inspirerad att träffa mina barn .. familj .... vänner.. solen.... än att skriva här på bloggen.
jAja !
Facebook har jag också blivit less på. Ibland när man har tråkigt så hamnar jag där inne.. men försöker hålla mig borta.

har börjat prioritera ...Här och nu!! Svårt men viktigt.
Har även tagit bort micron .. inte för att det kanske har med saken att göra!

Men ha det bra alla vänner!! Ni vet vart jag finns. :)
Om det är någon annan som hittat hit som inte känner mig så hoppas jag ni har det bra :)

2 kommentarer:

  1. Men nej :( jag som precis hittat din blogg, vill ju läsa mera :)

    Ha det bra iaf, förstår dina tankar om bloggen :) KRAM

    SvaraRadera
  2. Utan dig, min vän, skulle jag inte stråla! Kram C

    SvaraRadera