onsdag 2 mars 2011

NU KÖR VI

Hänger ni med!!!!!

NU är det dags att köra igång för att få känna sig fit på stranden. Min mage ska svarvas och låren ska bli stela!! Vill inte känna mig som en säck potatis... man mår bra av att träna sååå kom igen.Gör något som du gillar. J

AG SKA INTE BADA I VASSEN I ÅR!
och har man två barn som springer runt så kan jag inte smyga runt :)

JAg har smygstartat.. jag har sprungit 2 gånger ... en i söndags och en idag.
Det är sååå skönt!! Så fritt !! Skönt att få luft ! Skönt i duschen efteråt!

Tänkte så här:
Nu i mars Ska jag försöka springa 2 dagar i veckan. Kanske nått mer... göra lite plankor hemma :) eller bootcamp eller pilates... har dvd...

Vet ni vad plankor är ? De verkar super bra :)

I april och maj ökar jag träningen. PLus att jag ska tänka på vad jag äter.. Kör nog viktväktarna.,, det funkar på mig. Det betyder att jag typ kommer äta fiskbullar och köttsoppa :) Då slipper jag räkna points varje dag :)

Detta passar mitt liv ! Väljavad som passar ditt liv.! SÅ Kör vi!

Jag har hittat en springkompis... och det tror jag är viktigt för mig... annars så kommer jag aldrig iväg.. Kan ju inte låta henne stå där och vänta på mig :)

Sen kommer jag nog ringa en vän som har inspirerat mig till att börja springa!! Hon börja för nått år sen och shit!! VIlken Body! :) Syns verkligen skillnad. Hon bara springer och springer!!
Hon verkligen älskar det !!! Tack för inspirationen JEnny!!

JAg och en vän funderar om vi ska anmäla oss till något lopp!! Det är ett bra Mål tror jag.

Ska man kanske lämna ut midjemåttet här i bloggen.. så ni kan följa om det minskar! Jag har mest gått upp på midjan... så där är det intressanta för mig. Ska tänka på saken :) Lämnar jag ut det sååå sätter det ju lite press på mig själv och det är ju bra :)

1 kommentar:

  1. Kul att du börjar springa Stina! Det är lättare att springa med någon, bra när det är mörkt ute också. Nu kör vi på! =)
    Kramar /Jenny

    SvaraRadera