måndag 17 januari 2011

Blommor

Hej på er!
Hoppas ni har har det bra!!


satt och tänkte..
vet du vad jag kom på..

Vi har inte en enda blomma i våran lägenhet!
Jo en rutten på balkongen som står kvar på från sommaren!

Ni förstår att vi inte ska ha ett hus med tomt!
Vet ni en sak till !!
Min mamma och pappa har inte heller en enda blomma hos sig!! HAHA!!
De har typ aldrig haft blommor

Blir man mer och mer lik sina föräldrar??????
Först ska man göra revolt.. sen när man blir lite äldre sååå är man som dem :)

Men jag tror jag ska gå och köpa några blommor!

Förresten har jag tagit bort bag in boxen från kontoret :) MMMM Nu ser jag att det står en kaffekopp där istället!VA ! hur har den kommit där!! :)

1 kommentar:

  1. vi har inte heller en enda blomma inne i huset och i trädgården har jag snart tagit bort varenda rabatt! vi har jordgubbar kvar! Men jag tycker om krukblommor ute på sommaren, iallafall de första veckorna haha...

    nu måste vi ta och ses och prata lite i verkligheten!

    SvaraRadera