tisdag 11 januari 2011

Nu ska jag sätta på spotify och tända ljus och jobba några timmar! Bara massa skit på tv så det är lika bra att jobba!

Ett måste ikväll är att fixa så att skrivaren funkar!! JOOOOONAS Hjääälp!

Imorgon kväll är det onsdag och jonas har sin innebandy kväll... och för mig väntar besök av bästaste SUsanna! Vad ska man bjuda på???

Jag och Jonas försöker planera in veckan så att vi får varsin dag... jonas har onsdagar... jag har ? :)

Torsdagar är våran äta middag tillsammans kväll :)

Fredagar gör man ju massa annat.

Så då är det måndag el tisdag :) ska fundera vad jag vill göra... kanske sitta på ett fik... :) då är tisdagar bäst för på måndagar stänger Sylvia tidigt!

Sen vill jag komma iväg på en lång promenad... nästan varje dag... jajamensan fläsket ska bort !!!!Älskar att promenera!!Enkelt !!

1 kommentar:

  1. JA, Sylvia! :)
    Jag kommer gärna in till dig & tar en fika på din dag, när du kan. :)
    Kram Linda E

    SvaraRadera