söndag 30 januari 2011

shit va cool jag ser ut!
Lika cool som när wille kommer ner
från slalombacken och bromsar in framför mig :)
Han ser så nöjd, kaxig cool ut :)
Idag har vi hunnit med massor.
JA BA direkt när jag vakna hoppade i träningsskorna.
JA BA TRÄNADE!!
Så skönt!!
Sen åkte vi till Malmabacken!
Så bra ställe!
Tar bara 20 min att åka dit.
Gurra fick sitta på jonas rygg :) coolt
När vi hade fikat... sprang Gurra ut och plockade ner willes skidor
och ville köra!!
Efter det blev det Teater
Scenloppan!
"Var är min näsa?"
Jag skrattade massor!
WIlle skrattade massor :)
Gurra satt och stirra och mös!
Jonas log!
De bjöd på bullar och saft
Sen åkte vi hem!!
Där satte jag igång med storbakning!
Äppelkaka
Två sorters bröd
Kokade grönsakssoppa!
JA tänk om man var så här aktiv varje dag!
Underar om det är träningen från morgonen som gjorde det :)
Shit nu blev det ett sånt där DUKTIGHETS INLÄGG!
Men kanske inspirerar det elller så blir ni bara buttra och sura...:)
Ja ni få känna vad ni vill... för det ni känner är ju det ni känner :)
Imorgon ska jag träna... baka leverpastej ... olja in mig själv... skura mattan...
HIHihihihHIHI
Om jag ska jämna ut det här inlägget så kan jag säga att igår var jag inte lika munter..
blev liksom ingenting av dagen... hade ingen energi..
Det var riktigt segt!
Åt massa godis ....mådde illa... åt lite mer..
Både jag och wille sa.. Jag har ont i magen... sen två minuter senare åt vi mer...
VI ÄR SÅ LIKA JAG OCH WILLIAM :)
MÅr ni bättre nu !??
:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar