tisdag 25 januari 2011

Lycka

Jaha här skrivs det inte sååå mycket!

Full rullle !

Vill börja träna
Vill börja äta bra
Vill börja baka bröd
vill träffa vänner
vill
vill
vill
Men jag hamnar just nu bara framför tvn på kvällarna...
Det är nu livet är!!
Vill inte sitta där framför tvn..men jag sätter mig där... WHY

Brukar ha sånna här perioder... då jag ifrågasätter massor !!

Måste vara sjukt jobbigt att vara kompis till mig... eller så tycker man det är brefriarande... för jag gör inte som man ska :)
eller vad ska man??
Jo men visst är det mycket man ska göra.. just när man får barn??
BLÄ PÅ ALLT SÅNT!!
Man MÅSTE Känna efter vad man själv vill!!!!

Ni vet hur svårt jag har med att vi inte bor i hus...
Ni vet att jag inte klarar av hus
men inom mig säger det att det är sååå man ska bo när man har barn!!
MEN MEN För oss funkar det inte :)
Iallfall inte nu!!

Min morfar gick bort för några veckor sedan... tråkigt..
vi var på Begravning i söndags
Vi hade den hos Jehovas vittnen - rikets sal.
Det var en fin stund inte sååå tung som begravningar kan vara!
Tänk om alla begravningar var så här!! :)

Jehovas vittnen har ju ett hopp om att det finns ett liv efter döden.
Så talet handlade mycket om det.
Men även om valet av vilket liv man lever!

jag börja fundera....
shit va hände...
Jag har verkligen tagit efter massa av traditioner... Jul.. födelsedagar.. mm
MEN DET ÄR INTE JAG!!
Nej varför gör jag det???
BLÄ!!
:)
Ingen som tvingar mig!!
kanske blir det ett år utan traditioner och andra påhitt som någon har hittat på!!
ATT SÅ HÄR SKA MAN GÖRA!!!

Va sann mot dig själv!!

Nu ska ni få något att tänka på:

Sagt av LEO TOLSTOJ

Ni vet på facebook.. bloggar ... alla (även jag) skriver om lycka,. resa... hus... bakat.. ..

Men olyckliga familjer... kan vara olyckliga på många olika sätt.,, pengar... missbruk... misshandel... mm

MEN ÄR DET VERKLIGEN SÅ ATT MIN LYCKA ÄR LYCKA FÖR DIG!!!
Skulle inte tro det va!! :)

SÅ nu har jag bubblat färdigt....

2 kommentarer:

  1. Jag känner likadant. Jag vill så mycket, men hamnar framför TV:n varje kväll ändå. Suck. Vad ska vi göra åt saken?

    SvaraRadera
  2. Vem är sann mot sig själv? Stina!
    Vem testar sina gränser? Stina!
    Vem ger mig inspiration! Stina!

    Modiga du! om du bara visste!
    Så skönt att du och jag ska stråla samman snart!
    Puss/Lina

    SvaraRadera