onsdag 12 januari 2011


Här satt jag och Susanna ikväll och myste!
Så mysigt att sitta och prata med henne!
Visst ser det ut som vi hade mysigt!?
Idag har jag fixat massa !! Shit jag blir förvånad vilken disciplin jag har på mig själv. Trodde det skulle vara svårare, men känner mig inspirerad och allt känns så skoJ!!
Men jag hade tur idag! Behövde inte sitta själv på kaffe rasten, det kom två (tre) söta människor, Ida och Melwin :)
Många undrar om jag känner mig ensam , när jag sitter här på min kammare. Än så länge har det gått bra! Man får fylla sin fritid med sina vänner istället !! Ha ork med dem :)
Men nån dag måste jag testa att Luncha!! Det har jag typ aldrig gjort... vi har ätit med andra från mitt jobb under utbildningar och så.
Men att träffa någon annan under lunchen !
Eller menas att luncha att man lunchar med människor från jobbet?
Kan jag och Jonas Luncha!?
Hur coolt är inte det!?
Får man :)
Haha ! Jag får väl sitta med min tonfisk pasta framför datorn... det är inte helt fel det heller !!
Jag tycker allt känns så förbjudet! Allt är så nytt!
Men imorgon är det skatteverket som gäller!!
Det är en kurs!! JIPPI!!
:)

2 kommentarer:

  1. Så mycket positiv energi i din lilla kropp. Underbart!
    Lycka till på kursen. Kram C

    SvaraRadera
  2. Lovely! Stina, det är HELT FANTASTISKT att du är så glädjefylld. Det smittar av sej!

    Keep up the good work!!

    KRAMAR!!!

    SvaraRadera