onsdag 12 januari 2011

Måste ta en paus!

:) Suttit vid datorn... ätit framför datorn ..
Mailar hit och dit...

Många undrar vad jag gör?

Kan ta idag som exempel:

Letar rätt på hotell närA lokalerna där vi ska spela... checkar olika priser..försöker förhandla till ett bra pris!
Försöker förstå Norska när jag mailar till Norge :) Försöker förstå finska när jag mailar till finland..neeeeee då mailar jag på engelska!
Sånt tycker jag är coolt att jag lilla jag sitter och mailar på engelska :)
Så jag har bokat typ på 12 olika hotell! :) så snart ska jag börja boka höstens hotell.

Sen har jag mailat med tidningar angående tävlingar i tidningar..

Ska börja ta tag att göra upp schemat för Whole lot of AC/DC.

Så det är något hela tiden!

Det här måste ni läsa!

blondinbella.se

LÄs de 3 frågorna och svaren i DEL 1 !
WOW vilken tjej!!

HON ÄR MODIG
Hon är väl bara typ 20?21?

2 kommentarer: