onsdag 19 januari 2011

Kan inte kolla i kors!!!

Här försöker jag kolla i kors!
Något som jag aldrig har kunnat!!

Nästa försök
det går verkligen inte!
Men min syrra kan
typ snurra med ögonen
kolla i kors...
göra massa roligt med ögonen!!

Tur man är olika!
Kan man träna upp sina ögon?

Ska ta kort på syrran i helgen när hon kollar i kors så ni får se. :)
Hon bor ju i Oslo för er som inte vet.
Men i helgen kommer hon!
pga tråkigheter men ...men det är ju alltid skoj att hon kommmer!
Här försöker jag titta på flätan som jag har gjort. :)

Ja just ja jag blekte "hela" håret".
Men det blev lite missar här och där.. och det känns som det blev lite åt det gula håret.
Ska köpa silverschampoo och kanske färga in lite slingor åt det silvriga hållet.
Tro nu inte att jag ska ha silvrigt hår :) Så cool är jag inte!

Igår kom vi in på Skatteverket !
Japp VI. Min mor följde med :)
Så efteråt gick vi på Tapas papas!
MUMS!!
Dit ska man gå oftare!!

Berättade jag om förra veckan när jag skulle till Skatteverket?
Gick inte så bra! visade sig att jag stod på fel ställe :)
Så jag shoppade istället! Så jag betalade en del moms! :)

Åter till jobb......Puss på TÅn!!

1 kommentar:

  1. Silvrigt hår...hmmm...ja, varför inte :) Kanske man ska testa :)
    Och tapas är ALLTID gott!

    Kramen!

    SvaraRadera