tisdag 11 januari 2011

NU HAR JAG DET

YES!!

Nu har jag det!
Ska köpa en liten båt... en sån där med en motor utanför... en liten... för inte så mycke pengar...
Den kan vi ha vid mamma och pappas brygga

Mina svärföräldrar är ofta på en ö under våren.. då kan vi bo i deras hus medan de är på ön.. och så åker vi ut till ön med vår lilla båt..

Det är super fint där på ön. Barnens kusiner brukar också vara där och andra barn.

Ibland ser man för långt..... vill ha... tror att något är bättre... men man måste kolla runt sig och se vad man har!! (Men ibland är det bra att sikta långt också :) )
:)
Då får jag landet... men ändå alla bekvämligheter som jag gillar :) Och så kan det vara mysigt att var i Kungsör ! Träffa kompisar!! Det flyttar ju dit folk nu har jag hört :)

Undrar om man kan hyra en båt en hel sommar :)

Så i sommar blir det nära nära nära... inge resande... bara softa.
Hänga på ön! åka runt och träffa kompisar.
Åka till sthlm själv! och med familjen :) Strosa
Åka på dagsutflykter!! I LOVE!!!
Gå skogspromenader!
Och en vecka i västervik... ett måste :)

Ja vi får väl se vad det blir!
Känner inte ni att ni måste fundera på vad ni vill göra i sommar! :)
Eller känns det långt bort??

4 kommentarer:

  1. usch vad jag är sämst på att kommentera bloggar haha..jag läser men glömmer liksom att skriva nåt..Vet ju själv att man gärna vill ha en kommentar i bloggen!=) Blir en lugn sommar här med skulle jag tro,kanske en tur till min mors hus i Haparanda skärgård..Men helst skulle jag vilja åka utomlands..men man kan inte få allt;=) Fortsatt lycka till med jobbet vännen..saknar dig! Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Du är för go. Planera, planera, planera, att göra ingenting:) Love U! C

    SvaraRadera
  3. GÖRA INGENTING!! Vad mena du C!??
    Jag skulle ju göra massor
    dagsutflykter .. sthlm... hänga massa i kungsan..västervik... mm :) ALLDELES FÖR MYCKE!

    klart man måste planera det är väl en av de bästa med semesstern.. inför semestern.. planeringen och drömmarna! :) Bara för att man inte vill resa långt betyder inte att man inte måste planera man ser bara allt vackert som finns på nära håll :) ååå vad jag är vis.../Stina

    SvaraRadera
  4. Du är klok som en bok, å ingen blir gladare än jag. Det sägs att Kungsan bjuder på både det ena å det andra i sommar:) Be there or be square!

    SvaraRadera