måndag 10 januari 2011

Vad händer med tiden...

Hej på er
Tiden går verkligen fort!
Vet inte vad man hinner med... vet inte vad jag vill hinna med.
Just nu är det magsjuka i huset.. så nu försöker vi bli friska
så man kan återkomma till det normala livet igen :)
Just nu har jag en kamp i huvudet
Det gäller sommarstuga... har nog skrivet om
det förut.. men det verkligen galet vad det ligger och gnager...
Skulle vara så mysigt!
Tror jag!
Hus har jag helt jätt upp! :)
Tror inget hus vill ha mig som ägare !
Har tittat på en del arga snickaren nu när jag varit sjuk :)
Men en sommarstuga på landet..då får jag båda världarna! :)
Inne i stan med en praktisk vardag!
och så bilfritt och charmigt i sommarstugan.
MEN!!
VI kan verkligen inte köpa en sommarstuga nu!!
MEd ett nystartat företag!
Och
Så vill jag leva så enkelt som möjligt!!
Vill ha möjligheten att resa och ha tiden att hälsa på nära och kära.
Det bästa kanske vore att köpa en liten friggebod och sätta på
mamma och pappas tomt!! :)
Funderar aldrig ni hur ni vill bo?? eller är ni alltid nöjda?
JA just ja.. nästa vinter är ju drömmen att hyra en lägenhet på Gran Canaria så vi kan verkligen inte ha en sommarstuga då! Pengar och tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar