tisdag 11 januari 2011

Ingen vila ingen ro


TJA

NEhe nu gäller det att ta nya tag!

När man är egenföretagare får man visst inte vara sjuk. :)

Tror jag läste att man har 7 karensdagar... gaa kan det stämma !


Så nu har jag jobbat hela förmiddagen!

Ska försöka få i mig lite ris och smör. Tror det är snällt för magen.


Efter det blir det mera jobb framför datorn.

Ska ta tag i tävlingar i tidningar, hotell och norge turnén med ABBA.

Får nog sitta hela dagen imorgon också!


Men sen måste jag till grannstaden och invertera vad vi har för tröjor och så måste nya beställas.


Så kul att se min mamma sitta och titta på AC/DC T-shirtar :) Ibland tittar hon bort ! haha! Hon gillar verkligen inte döskallar! Men vi ska hitta den finaste av dem:)


Killarna är hemma idag... hade nog kunnat gått till förskolan men det var på gränsen. Så vi tog en extra dag.

Jag och Wille spelade det här spelet för några dagar sen! Så skoj! Lätt och spännande!Båda har verkligen chans att vinna! SÅ skoj att kunna spela spel med honom :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar